duminică, 19 iulie 2009

90. 60. 90.

Sincer??Niciodata nu m-am gandit ca voi face asa ceva,dar cum nu aveam ce face in fosta ora de tehnologie din fosta mea scuala a trebuit sa o fac.Am inceput sa compun versuri [cu fosta mea colega de banca]despre diferite fete ..fie ca erau ele de la noi din clasa sau din scoala.Desi versurile par de neintzeles incearca sa pricepi mesjul,daca nici pe ala nu-l pricepi...atunci e grav...consulta medicul veterinar:)).Nu pot intelege de ce vrsurile par atat de stupide acum si atunci imi pareau tare amuzante.Gata ma apuc sa le postez ca intr-un dintr-un subiect in altul.
90.60.90

"Este o femeie fatală
Baga baietii-n boală
E senzuala ,sucară
Sexoasa si bengoasa!"


"In shubă ea se imbracă
Este strident machiata
Originală si jmenară
Pe fraieri ii omoară"


"Cand se urcă pe tocuri
Parcă ar merge pe cioburi
Stă cu capu intr-o parte
Se gandeste la mate"

P.S. Evitati excesul de ras si tavalire dauneaza grav sistemului nervos.(voi reveni cu detalii din viatsa mea "palpitantăă":*)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.