marți, 21 iulie 2009

It's summer baby!

Ie vara...si ie ...plictisitorrrr.Ie cald.IE NASPA!in 3 zile plec.Ce minunata-i viatsa nu?:-j neahh.E ciudat faptul ca atunci cand eram la scoala...imi doream macar o saptamana vacantsa si acum vreau sa ma intorc,dar nu va mai fi la fel.Mă duc la liceu.stiu...sună fuarte bine,dar nu si pentru mine.Peste doua luni incep o alta viatsa alaturi de altsi noi colegi si ...mi-e frica.Ce n-as da sa ma fi nascut din nou.AZI!Au inceput sa mi se intample lucruri ciudate.si nu pot intselege dc?Ce scop au daca nu pot sa intseleg dc mi se intampla?It's hard to be a girl.Vreau sa fiu baiat.Poate daca vad lumea in ALBASTRU o sa imi mearga mai bine,decat o vad ieu in RoZ.Cam atat pentru azi.Voi reveni cu amanunte.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.