sâmbătă, 18 iulie 2009

Cine sunt?Nici eu nu stiu prea bine...

Sunt duar o simplă fata.:-??Nu am multi prieteni,sauu nici macar nu stiu daca am.:-j.Imi place sa ma distrez..dar nu e amuzant de una singura.Pot spune ca sunt amuzanta,depinde de stare mea de spirit.Nu am iubit.n-am nevoie de o povara.:-jToti "prietenii" mei imi spun ca sunt o norocoasa fiindca am tot ce-mi doresc si o varsta la care pot sa fac ce vreau...Glumeshti??Am 15 ani si nici aia implinitsi.:))Nu am tot ce vreau,si nu pot sa fac nimic.Am intrat la liceu..uau ce viatsaa minunataa si ce 4 ani de distractie o sa vina..CEEE?reluam...4 ani de distractie??Neaa.4 ani de CHIN.Colegii noi ,profesori(handicapatsi) noi..alea alea.Mda..ce pot sa zic sunt multsumităă de liceul meu,e mare ,ie frumos,doar căă...am o singura problema..IE PLIN DE PITSIPOANCE!Sfinte Măzlinăă.dc nu puteam fi IEU. ,"prietena mea->my bff" si restul baietsi??dar deh sum spuneam...te life...IS NOT pink.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.